برای ساخت ایمیل وارد سی پنل شوید و در بخش Email روی آیکون Email Account کلیک نمایید.چگونه ایمیل بسازیم

در این صفحه در خط اول که با شماره 1 مشخص شده است شما می توانید آدرس ایمیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و وارد نمایید. این گزینه کاملا دلخواه است و هیچ محدودیت حروف ندارد و می تواند از یک تا هر تعداد کاراکتر باشد.در باکس روبروی آن نیز آدرس ایمیل مشخص شده است که اگر چند دامنه در هاست خود داشته باشید می توانید دامین خود را انتخاب کنید تا مشخص نمایید که این ایمیل برای کدام دامین ساخته می شود.

در خط دوم و سوم که با شماره های 2 و 3 مشخص شده است باید رمز خود را وارد نمایید و چیزی که وارد میکنید باید در خطوط 2 و 3 یکی باشد و به شدت توصیه میگردد رمز انتخابی اید ترکیب حروف بزرگ و کوچک و اعداد و علامت های خاص مثل: *، # , $ و ... باشد. در صورتی که رمز انتخابی معتبر باشد رنگ گزینه Strength که با عدد 4 مشخص شده است به سبز تبدیل میگردد.

در خط بعدی که با عدد 5 مشخص شده است باید حجم مورد نظر خود برای ایمیل ها را مشخص نمایید که در صورتی که هاست نامحدود بهسازان هاست را خریداری نمایید هیچ نگرانی از بابت این بخش ندارید و می توانید گزینه Unlimited را انتخاب نمایید.

در آخر روی دکمه آبی رنگ Create Account کلیک نمایید تا ایمیل ساخته گردد. در صورتی که همه مراحل را صحیح انجام داده باشید در پایین صفحه ایمیل خود را مشاهده خواهید کرد.

 

 

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi