آموزش استفاده از ایمیل بسیار راحت هست و تنها کافیست بعد از ساخت ایمیل در هاست از دو طریق مشاهده مستقیم از طریق آدرس سایت و وب میل (Webmail) خود سی پنل و یا از طریق برنامه های مخصوص مشاهده ایمیل مانند Microsoft Outlook این کار را انجام دهید.

روش اول استفاده از وب میل (Webmail):

در صورتی که بخواهید از وب میل (Webmail) برای استفاده از ایمیل ها استفاده نمایید تنها کافیست در انتهای آدرس دامین خود webmail/ را تایپ نمایید. برای مثال فرض کنید آدرس دامنه شما domain.com است پس برای دسترسی به ایمیل ها در مرورگر خود آدرس domain.com/webmail را تایپ نمایید.پس از ورود به این صفحه باید ایمیل و رمز آن را که قبلا در سی پنل ساختید را وارد نمایید تا بتوانید به برنامه مشاهده ایمیلها دسترسی پیدا نمایید. آدرس ایمیل و رمز آنرا وارد نمایید تا بتوانید وارد شوید و در صفحه بعد می توانید یکی از سه برنامه ایمیل را انتخاب نمایید که قویا برنامه Roundcube که امکانات و ظاهر بسیار حرفه ای تری دارد پیشنهاد میگردد و با کلیک روی آیکون Roundcube  برنامه مربوطه به شما نمایش داده می شود و می توانید به راحتی از ایمیل های خود استفاده نمایید. آموزش کامل استفاده از وبمیل را اینجا مشاهده نمایید.

روش دوم استفاده از Microsoft Outlook :

سری نرم افزار Microsoft Office برنامه ای مخصوص مشاهده ایمیل ها به نام Outlook دارد که معمولا شرکتها به دلیل امکانات خوبی که در این نرم افزار تعبیه شده است از این برنامه استفاده میکنند. آموزش تنظیم Microsoft Outlook برای مشاهده ایمیلها را اینجا مشاهده نمایید. خوبی استفاده از این برنامه این است که در صورتی که شما چند ایمیل داشته باشید می توانید براحتی هر تعداد ایمیل که خواستید را روی آن تنظیم نمایید تا این برنامه به صورت خودکار هر چند دقیقه یکبار لیست کل ایمیل ها را چک کرده و ایمیل های جدید را به شما نمایش دهد و برای ارسال ایمیل هم براحتی می توانید از لیست مربوطه انتخاب نمایید که ایمیل از کدام حساب ایمیل ارسال گردد.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi