ایمیل فورواردر (Forwarders) چیست؟ چگونه از ایمیل فورواردر (Forwarders) استفاده کنیم؟ چگونه ایمیل فورواردر (Forwarders) را تنظیم کنیم؟ سوالاتی هستند که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و آموزش کامل استفاده از ایمیل فورواردر (Forwarders) را به شما خواهیم داد.

آموزش ایمیل فوروارد در سی پنل

ایمیل فورواردر (Forwarders) ابزاری است که به مدیر سایت کمک میکند تا کپی ایمیل هایی که دریافت میکند را به صورت خودکار برای ایمیل دیگیری ارسال نماید. این کار به دو صورت انجام میگیرد.

1) فوروارد کلیه ایمیل هایی که به یک دامنه ارسال می شود:

cpanel email forward

برای مثال فرض کنید شما 3 حساب ایمیل روی سی پنل دارید و می خواهید ایمیل هایی که برای این 3 ایمیل ارسال می شود را در جیمیل خود داشته باشید تا بتوانید همه را یکجا چک کنید. برای این کار وارد سی پنل شوید و روی Forwarders کلیک نمایید. در صفحه جدید روی دکمه Add Domain Forwarder کلیک کنید و مطابق شکل زیر در صفحه جدید ابتدادامنه ای که می خواهید ایمیل های آن فوروارد شوند را انتخاب کنید و در جایی که با 2 مشخص شده آدرس ایمیلی که می خواهید ایمیل ها به آن فوروارد شوند را بنویسید و در پایین صفحه روی دکمه آبی رنگ Add Domain Forwarder کلیک کنید تا کار تمام شود.

آموزش ایمیل فوروارد یک حساب ایمیل در سی پنل

2) فوروارد ایمیل هایی به یک ایمیل ارسال میگردد:

برای مثال فرض کنید شما سه حساب ایمیل دارید و می خواهید ایمیل های یکی از آنها را به Gmail خود فوروارد کنید. برای این کار وارد سی پنل شوید و روی دکمه Forwarders کلیک کنید. در صفحه جدید روی Add Forwarder کلیک کنید. در صفحه جدید مانند شکل زیر در جایی که با 1 مشخص شده ایمیلی که می خواهید ایمیل ها از آن فوروارد شوند را وارد نمایید مثلا info بنویسید و در جایی که با 2 مشخص شده دامنه آنرا انتخاب نمایید، در جایی که با 3 مشخص شده آدرس ایمیلی که می خواهید ایمیل ها به آن فوروارد شوند را وارد نمایید. در آخر روی Add Forwarder کلیک نمایید.

آموزش ایمیل فوروارد در سی پنل از طریق دامنه

نکته: در صورتی که گزینه Discard and send an error to the sender (at SMTP time) را انتخاب نمایید و در کادر پایین آن پیامی را بنویسید در صورتی که ایمیلی برای شما بیاید ایمیل با پیامی که شما الان نوشتید برای فرستنده برگشت می خورد. این کار برای مواقعی که شما می خواهید ایمیلی را از رده خارج نمایید بسیار مناسب است.

 

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi