بهینه سازی وردپرس با افزونه Super Cache

افزونه Super Cache بهترین افزونه وردپرس برای فعال کردن cache وردپرس است که باعث میشود صفحات وردپرس از روی اطلاعات ذخیره شده روی هاست خوانده شوند که این کار سرعت سایت را بسیار زیادتر کرده و مصرف منابع هاست وردپرس را بشدت کاهش میدهد. Super Cache افزونه ای است که سالها ما برای مشتریان هاست وردپرس خود نصب میکنیم و مصرف منابع سایتهای سنگینی که بیش از 15000 بازدید داشته اند با نصب Super Cache به 2/3 قبل کاهش پیدا کرده است.

چگونه Super Cache را روی وردپرس نصب کنیم؟

1) وارد داشبرد وردپرس شوید.

2) از منوی های سمت راست روی افزونه ها کلیک کنید و بعد زیر منوی افزودن را بزنید.

3) در باکس جستجوی افزونه بنویسید: Super Cache

4) زمانی که جستجو انجام شد افزونه WP Super Cache ساخته شده توسط  Automattic را پیدا کنید و روی دکمه هم اکنون نصب کن کلیک کنید.

افزونه super cache وردپرس

5) بعد از نصب دکمه فعال کردن را کلیک کنید.

6) پس از فعالسازی پیامی نمایش داده میشود که اخطار میدهد آدرس پوشه ذخیره سازی را می توانید تغییر دهید که در صورت تمایل در بخش تنظیمات افزونه می توانید این کار را انجام دهید.

7) ارور دیگری هم نمایش داده میشود که میخواهد یکبار روی رد کردن یا خروج از سیستم کلیک کنید و بهتر است روی خروج از سیستم کلیک کنید تا یکبار خارج شوید و دوباره لاگین کنید.

8) Super Cache هنوز فعال نشده است و در بالای صفحه ارور "WP Super Cache غیرفعال است.به برگه مدیریت افزونه بروید و فعال کنید." نمایش داده میشود. پس جایی که لینک برگه مدیریت افزونه است کلیک کنید.

9) در صفحه مدیریت چند برگه آسان، پیشرفته و ... وجود دارد که هر چه جلوتر بروید تنظمات پیشرفته تر میشود.

10) در برگه اول گزینه کش کردن روشن (پیشنهادی) را انتخاب کنید و زیر آن دکمه بروز رسانی وضعیت را بزنید.

11) در خط پایین تر هم گزینه تست کش وجود دارد که می توانید فعال بودن کش سایت وردپرس را بررسی کنید و اگر همه چیز درست باشد گزینه های سبز رنگ تایید برای شما نمایان میشود.

12) در پایین صفحه نیز دکمه حذف کش وجود دارد که در صورت نیاز می توانید همه برگه های کش شده را حذف نمایید.

به همین راحتی افزونه Super Cache نصب و فعال شد و می توانید از سرعت بالای سایت خود لذت ببرید.

لطفا توجه داشته باشید در صورتی که مشتری هاستینگ وردپرس ما باشید ما در تنظیمات سرور با استفاده از افزونه های مخصوص cache در لول سرور نیز کش هایی داریم که باعث بهبود سرعت سایت شما خواهد شد.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi