آپلود وردپرس در سی پنل

در این مقاله آموزش کامل نصب وردپرس روی هاست با کنترل پنل سی پنل (Cpanel) را خدمت شما ارائه میدهیم. لازم به ذکر است در صورتی که از بهسازان هاست هاست وردپرس یا فضای میزبانی خود را خریداری کرده اید تنها کافیست یک درخواست از داخل پنل کاربری خود به بخش پشتیبانی ارسال نمایید تا به تعداد نامحدود و به صورت رایگان نصب یا آپلود وردپرس برای شما انجام شود.

1) ورود به سی پنل:

برای شروع ابتدا وارد سی پنل شوید. در سی پنل روی "File Manager"  کلیک کنید. در صفحه جدید روی پوشه "Public_html" کلیک کنید تا وارد این پوشه شوید. در صفحه جدید روی دکمه "upload" کلیک کنید تا صفحه آپلود باز شود. روی دکمه "Select File" کلیک کنید تا پنجره آپلود باز شود. فایل وردپرس را انتخاب کنید و روی دکمه "ok" کنید تا عملیات آپلود آغاز شود.

آپلود وردپرس

2) آپلود فایل وردپرس:

وقتی آپلود کامل شود عدد پایین کادر از 0 به 100% میرسد و سبز رنگ میشود و این به معنی کامل شدن آپلود است.

پنجره آپلود را ببندید و پنجره پوشه public_html را با کلیک روی دکمه "Reload"  یکبار رفرش کنید تا فایل وردپرس آپلود شده نمایش داده شود.

آپلود وردپرس

3) باز کردن فایل فشرده:

روی فایل وردپرس کلیک کنید و دکمه "Extract" را بزنید تا فایل از حالت فشرده خارج شود.

آپلود وردپرس

4) انتقال فایل ها به پوشه اصلی:

اگر از وردپرس انگلیسی استفاده میکنید فایل ها در پوشه public_html آپلود می شوند و اگر از وردپرس فارسی استفاده میکنید احتمالا فایل های وردپرس را در پوشه ای به نام "wordpress" وارد میکند.

آپلود وردپرس

در این حالت باید وارد این پوشه شوید، گزینه "Select All" را بزنید و بعد گزینه "Cut"  را بزنید. کادری باز میشود که از شما میخواهد مسیر انتقال فایل ها را مشخص کنید و در این حالت باید نوشته "public_html" را فقط باقی بگذارید و بعد روی "Move file (s)" کلیک کنید تا فایل ها به پوشه اصلی منتقل شوند.

آپلود وردپرس

بدین صورت وردپرس روی هاست آپلود میشود و آماده نصب است. پیشنهاد میکنم فایل فشرده وردپرس که ابتدای کار آپلود کردید و پوشه خالی "wordpress" رو هم حذف کنید تا فضای هاست شما بدون دلیل پر نشود.

در آخر باید فایل ها مطابق تصویر زیر باشند.

آپلود وردپرس

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi