کسب درآمد قابلیت جدیدی است که در پنل کاربری فعال شده است و شیوه کار به این صورت است که شما کد مخصوص کسب درآمد را در سایت خود قرار میدهید و با این کد بنرهای تبلیغاتی بهسازان هاست در سایت شما نمایش داده می شود و در صورتی که شخصی بر روی این بنرها کلیک کرده و از بهسازان هاست خرید نماید به شما به عنوان خرید کننده 10% از آن مبلغ پورسانت داده می شود. برای مثال در صورتی که شخصی هاست u2 سالیانه را خریداری کند به شما 25000 تومان پورسانت داده می شود. برای هر کاربر لینک مخصوصی وجود دارد و در حال حاضر پورسانت بابت خرید هاست فقط اعطا میگردد.

برای کسب درآمد وارد حساب کاربری خود شده و روی منوی "کسب درآمد" کلیک نمایید.

در این صفحه کد بنرها (در تصویر با رنگ قرمز مشخص شده است) در اندازه های مختلف قرار داده شده است که با کپی این کد در سایت خود بنر با لینک اختصاصی شما نمایش داده می شود. به محض اینکه شخصی با لینک شما وارد سایت شود یک کوکی در مرورگر آن شخص ثبت می شود که در صورتی که آن مراجعه به خرید منجر شود این کوکی پورسانت شما در سایت را فعال میکند و شما بلافاصله می توانید گزارش کسب درآمد خود را مشاهده نمایید.

در صورت رسیدن مجموع پورسانتهای شما به 20,000 تومان در هر زمانی شما می توانید از اعتبار خود برای خرید یا تمدید هاست، دامنه، گواهی امنیتی و ... استفاده نموده و یا درخواست واریز پورسانت به حساب بانکی خود را نمایید.

کسب درآمد از سایت یا وبلاگ خود بدون نیاز به انجام هیچ کاری

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi