در پرتال کاربران این امکان فراهم شده است که شما بتوانید هاست خود را به پلان بالاتر ارتقا داده و یا به پلان پایینتر تنزل دهید. لطفا دقت نمایید ارتقا فقط به صورت تغییر پلان است یعنی شما نمی توانید مثلا یک حجم دلخواه به هاست خود اضافه نمایید و یا از آن کم نمایید و باید به پلان بالاتر ارتقا یا تنزیل دهید.

آموزش اتقای هاست

1) جهت ارتقا یا تنزیل ابتدا وراد حساب کاربری خود شوید.

2) از منوی "سرویسها" زیر منوی "سرویسهای من" را کلیک نمایید.

3) در صفحه جدید لیست هاستهای شما نمایش داده می شود.

4) روی هاست خود کلیک نمایید.

5) در منوی سمت چپ روی دکمه "ارتقا / تنزیل" کلیک نمایید.

6) در این صفحه لیست پلانهایی که شما می توانید هاست خود را به آنها ارتقا یا تنزیل دهید را مشاهده میکنید.

7) پلان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و دکمه "محصول را انتخاب کنید" که در زیر پلان مورد نظر شما قرار دارد را کلیک نمایید.

8) قیمت ها بر حسب نوع پلان ممکن است ماهانه، سالانه و یا دو ساله نمایش داده شود که شما باید دقیقا مشابه نوع پرداخت فعلی خود انتخاب نمایید. یعنی اگر در حال حاضر خرید شما ماهانه است برای ارتقا هم ماهانه را انتخاب نمایید

9) در صفحه جدید سیستم به صورت خودکار بر اساس تفاوت قیمت پلان جدید و تعداد روزهایی که از پرداخت شما باقی مانده است برای شما فاکتور صادر می نماید.

10) با کلیک روی دکمه "ادامه خرید" در پایین صفحه برای شما فاکتور صادر می شود و با پرداخت فاکتور هاست شما به صورت خودکار ارتقا یا تنزیل می یابد.

لطفا دقت نمایید که برای اینکه بتوانید هاست خود را ارتقا دهید نباید فاکتور فعالی برای هاست شما صادر شده باشد. پس در صورتی که نزدیک تمدید سرویس شما است حتما قبل از اینکه سیستم فاکتوری برای شما صادر کند نسبت به ارتقا یا تنزیل هاست خود اقدام نمایید.

 

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi