هاست وردپرس مخصوص فروشگاه اینترنتی

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیار پر طرفدار شده اند. صاحبان مشاغل دریافته اند که می توانند خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین نیز به فروش برسانند. با داشتن یک فروشگاه اینترنتی دیگر لازم نیست در بهترین نقطه شهر مغازه یا دفتر داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید. تنها کافیست یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و محصولات خود را در آن معرفی کنید. امروزه نرم افزار وردپرس بسیار محبوب است. انواع و اقسام قالب و افزونه برای آن طراحی شده است. برای هر نوع کاری که فکر آن را بکنید می توانید از آن استفاده کنید. از طراحی یک سایت ساده و وبلاگ بگیرید تا طراحی یک فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای. با وردپرس می توانید هم محصولات واقعی بفروشید و هم محصولات مجازی و قابل دانلود مثل کتاب الکترونیکی، فیلم و موسیقی.

عده زیادی از مشتریان ما پیش از خرید هاست وردپرس از ما این سوال را میپرسند که آیا این هاست برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی هم مناسب است و برای داشتن یک فروشگاه حرفه ای چه چیزهایی نیاز است. در این مقاله سعی داریم به کلیه این سوالها پاسخ دهیم.

طبق آمار ارائه شده بیش از 30 درصد فروشگاه های اینترنتی جهان با نرم افزار وردپرس طراحی شده اند و این نشان دهنده کاربرد وسیع وردپرس و عملکرد خوب آن است. برای اینکه سایت شما بدون مشکل کار کند و در زمان استفاده دچار مشکل نشوید حتما هاست خود را از جایی خریداری نمایید که اطلاعات کاملی از نیازهای یک فروشگاه اینترنتی توسط نرم افزار وردپرس داشته باشند و حتی اگر هاستی را برای استفاده از وردپرس اختصاص داده باشند که بسیار هم عالی خواهد بود.

هاستی که شما استفاده میکنید تنظیم هایی دارد مثل ورژن PHP، میزان مجاز استفاده از رم، تایم اوت ، قابلیت استفاده از Cache، امنیت هاست و دهها چیز دیگر که کاملا در زمان استفاده شما از سایت دخیل خواهند بود. اگر این تنظیمات توسط یک متخصص مجرب وردپرس به درستی انجام نشده باشند شما به مشکل خواهید خورد.

برای داشتن فروشگاه اینترنتی چه هاستی ماسب است؟

1. آپتایم هاست

برای یک فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است که همیشه در دسترس باشد. در دسترس بودن همیشگی هاست علاوه بر اینکه باعث رضایت مشتری میشود روی سئو سایت هم بسیار تاثیر گذار است. پس همیشه در نظر داشته باشید از جایی هاست خود را خریداری نمایید که از سرورهای اختصاصی خودشان استفاده میکنند، از سرور مجازی برای میزبانی استفاده نمیکنند، در دیتاسنترهای معتبر دنیا میزانی سرورهای خود را انجام میدهند (بدون شک دیتاسنترهای ایرانی معتبر محسوب نمیشوند). بهسازان هاست مفتخر است که به لطف تیم پشتیبانی بسیار قوی خود و مانیتور 24 ساعته سرورها کمترین قطعی را در بین شرکت های دیگر هاستینگ داشته و حتی در شرایطی که ممکن است نیاز به تعمیرات سخت افزاری باشد کارهای لازم در ساعات بامدادی که کمترین حجم ترافیک وجود دارد انجام میشود تا صاحبان وب سایت ها کمترین مشکل را پیدا نمایند. همچنین سرورها هر دو سال یکبار کاملا نو میشوند تا مشکلات سخت افزاری به حداقل برسند.

2. امنیت هاست

یکی از بزرگترین مشکلاتی که یک فروشگاه اینترنتی با آن مواجه میشود خطر حملات هکری است. هکرها خطری هستند که باعث میشوند کلیه زحماتی که برای راه اندازی و ارتقا و اعتبار بخشی به سایت خود انجام داده اید از بین برود. انتخاب یک شرکت میزبانی که بتواند امنیت سایت شما را تامین کند بسیار مهم است.

تکنولوژی پیشرفته ضد هک:

استفاده از یک فایروال پیشرفته که بتواند جلوی نفوذ و اقدام هکرها روی سرور را بگیرد بسیار مهم است. بهسازان هاست با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته آنتی هک مثل Mod Security ، CXS ، و فایروالهای سخت افزاری و نرم افزاری امنیت سرور های خود را تامین مینماید.

عدم نفوذ از سایر اکانتهای هاست اشتراکی:

در هاست اشتراکی چنانچه تنظیمات سرور به درستی انجام نشده باشد و ابزارهای امنیتی مناسبی روی سرور نصب نشده باشد در صورت هک شدن یک وب سایت هکر امکان دسترسی به سایر اکانتها را نیز خواهد داشت. بهسازان هاست با استفاده از سیستم عامل Cloud Linux که ویژه هاستهای اشتراکی طراحی شده است این نفوذ پذیری را کاملا از بین برده است.

بک آپ گیری از هاستها:

یک هاست مطمئن هاستی است که به صورت منظم از سایت ها بک آپ بگیرد و اگر شرکت میزبانی هاست شما بک آپ گیری منظمی نداشته باشد ریسک از بین رفتن اطلاعات شما بسیار زیاد خواهد بود. بهسازان هاست به صورت مرتب از سایتها بک آپ گرفته و در جای امن نگه داری مینماید.

3. پشتیبانی توسط متخصصان

یکی از مهمترین گزینه ها در هاست وردپرس وجود افرادی متخصص در زمینه وردپرس در بخش پشتیبانی آن شر کت است ، همیشه ممکن است مشکلات فنی نرم افزاری برای یک وب سایت ایجاد شود و وجود افرادی دلسوز است که به مشکلات شما اهمیت داده و در مسیر رفع مشکلات به شما کمک کنند تبدیل به یک نعمت بزرگ میشود. بهسازان هاست مفتخر است که بهترین کارشناسان آشنا با وردپرس را در مجموعه خود داشته و تا کنون مشکلی نبوده است که قادر به رفع آن نباشند.

4. ثبت دامنه در شرکت معتبر و به نام شما

یکی از مشکلات بسیار مهمی که برای یک فروشگاه اینترنتی ایجاد میشود این است که مالک سایت دامنه را خودش ثبت نمیکند و به کارمندان خود میسپارد که بعدا باعث ایجاد مشکلاتی میشود و یا دامنه در شرکت نامعتبری ثبت میشود که باعث میگردد بعد از اینکه دامنه اعتبار خوبی پیدا کرد در زمان تمدید با مشکلاتی مواجه شوند. بنابراین به شدت توصیه میشود حتما دامنه خود را در شرکت معتبری ثبت کنید.

نتیجه گیری

وقتی پای فروشگاه اینترنتی در میان است در انتخاب میزبان وب خود دقت کنید تا زمانی که فروشگاه شما راه اندازی شد به جای نگرانی از قطع شدن هاست و مشکلات فنی فقط نگران افزایش فروش خود باشید. بهسازان هاست مفتخر است که از سال 1384 در زمینه هاستینگ، ثبت دامنه و طراحی سایت فعال است و تا کنون میزبان هزاران وب سایت بوده و روز به روز بر کیفیت خدمات خود افزوده است و چنانچه قصد دارید فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنید ما می توانیم از ثبت دامنه تا میزبانی و حتی طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما با استاندارد های بین المللی راه اندازی کنیم. به خاطر داشته باشید که شعار بهسازان هاست "بهینه جهانی شوید" است.


بسیار خوشحال خواهیم شد اگر سوال یا نظر خود در مورد این مقاله را از طریق بخش نظرها با ما درمیان بگذارید.
با بهسازان هاست بهینه جانی شوید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi