تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارند وب سایت وردپرسی خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل کنند پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. امروزه افراد بسیار زیادی هستند که ترجیح میدهند خریدها و کارهای خود را از طریق اپلیکیشن های موبایل انجام دهند و پیدا کردن یک وب سایت مناسبکه اپلیکیشن اختصاصی هم داشته باشد برای این افراد کار سختی است. حالا اگر شما هم وب سایت داشته باشید و هم اپلیکیشن موبایل مطمئنا اطمینان بیشتری را از مشتریان خود جلب خواهید کرد و فروش بیشتری هم خواهید داشت.

چرا باید سایت خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل کنیم؟

اگر در گوگل آنالیز سایت خود را ثبت کرده و بازدید های خود را آنالیز نمایید مطمئنا متوجه خواهید شد که تعداد بسیار زیادی از بازدیدهای شما از طریق دستگاه موبایل انجام شده است و در صورتی که سایت شما با دستگاه موبایل سازگار نباشد و اصطلاحا ریسپانسیو نباشد صفحات بدرستی نمایش داده نخواهند شد.

یک وب سایت وردپرسی ریسپانسیو به گونه طراحی شده است که طراحی خود را بر اساس اندازه صفحه موبایل کاربر تغییر میدهد. گاهی هم مدیران سایتها ترجیح میدهند که سایت خود را به یک اپلیکیشن موبایل تبدیل کنند تا کاربران با نصب آن اپلیکیشن براحتی به اطلاعات سایت دسترسی داشته باشند و بجای دیدن سایت شما روی مرورگر از طریق نصب اپلیکیشن موبایل شما روی موبایل خود براحتی مطالب آنرا بخوانند یا خرید انجام دهند و یا با سایر افراد در ارتباط باشند.

ساخت برنامه موبایل نیازمند داشتن اطلاعات برنامه نویسی و صرف زمان زیاد و مطمئنا صرف هزینه قابل توجهی برای این کار است.

حالا ما قصد داریم افزونه هایی را به شما معرفی کنیم که سایت شما را به اپلیکیشن موبایل تبدیل میکنند.

توجه داشته باشید که استفاده از این افزونه ها مطمئنا به تسلط متوسط تا حرفه ای به وردپرس نیاز دارد و در صورتی که شما کاملا تازه کار هستید من پیشنهاد میکنم از قالب ریسپانسیو استفاده کنید.

بریم سر معرفی بهترین افزونه های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل. بهترین افزونه موجود در حال حاضر AppPresser است.

1) AppPresser

AppPresser

AppPresser بهترین افزونه تبدیل وردپرس به اپلیکیشن موبایل است. کار کردن با آن نسبت به بقیه ساده تر است و قابلیت تبدیل هر نوع وب سایت وردپرسی فروشگاهی، خبری و ...  به اپلیکیشن موبایل را دارد. توسعه دهنده AppPresser یک قالب اختصاصی وردپرس دارد که می توان برای تبدیل سایتهای وردپرسی که از ووکامرس، افزونه های خبری و حتی بادی پرس استفاده شده است استفاده گردد.

یک صفحه ساز ویژوال دارد که براحتی مثل اینکه میخواهید قالب خود را مدیریت کنید برای ساخت اپلیکیشن موبایل هم از آن استفاده کنید و چیدمان اجزای اپلیکیشن موبایل خود را تغییر دهید. می توانید رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کنید، صفحات دلخواه به آن اضافه کنید، مطالب وردپرس را در آن قرار دهید و کارهای دیگر. AppPresser حتی قابلیت اطلاع رسانی از نوع push هم به اپلیکیشن شما اضافه میکند که تعامل شما با کاربران را افزایش میدهد.

2) MobiLoud

MobiLoud

MobiLoud به مدیر وب سایت اجازه میدهد تا وب سایت وردپرسی خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل کند. MobiLoud دو محصول دارد: یکی برای وبلاگ یا سایتهای خبری استفاده میشود و دیگری برای سایتهای فروشگاهی طراحی شده با ووکامرس.

قابلیت اطلاع رسانی از نوع push، پشتیبانی از نمایش آگهی داخل اپلیکیشن، برند سازی دلخواه و آنالیز از ویژگی های خوب MobiLoud است.اپلیکیشن را می توانید مدیریت کنید و پس از آماده شدن حتی در فروشگاه های اپلیکیشن مثل فروشگاه های گوگل و اپل ثبت کنید.

3) Androapp

Androapp

Androapp یکی دیگر از افزونه های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل است. قابلیت پشتیبانی آفلاین، قالب های متعدد، پشتیبانی بین المللی، قابلیت اطلاع رسانی از نوع push نامحدود، اسکرول بی انتها و امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی از قابلیت های Androapp است.

توسعه دهندگان Androapp  به شما در ساخت و دانلود اپلیکیشن موبایل کمک میکنند و حتی می توانید با پرداخت هزینه بخواهید تا برای شما در اپ استورها آنرا ثبت نمایند.

Androapp  دو اشکال بزرگ دارد:

1) از ووکامرس و بادی پرس پشتیبانی نمیکند.

2) در ورژن رایگان توسعه دهنده آگهی های خود را در اپلیکیشن شما نمایش میدهد.

4) WPApp.Ninja:

wpappninja

WPApp.Ninja هم به شما امکان ساخت اپلیکیشن موبایل از سایت وردپرسی شما را میدهد. شما می توانید یک لایسنس لایف تایم برای وب سایت خود بخرید. همه مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل و تنظیمات آن در داخل خود سایت شما انجام میشود.

WPApp.Ninja ابزارهایی برای افزودن آیکونهای دلخواه شما، دکمه ها، رنگها، ترجمه ها و بسیاری چیزهای دیگر را میدهد. WPApp.Ninja از گوگل آنالیز پشتیبانی میکند، قابلیت Cache داخلی دارد، از مطالب آفلاین پشتیبانی میکند و با همه افزونه های محبوب وردپرس سازگار است.

توصیه ما برای تبدیل یک سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل افزونه های AppPresser و MobiLoud است.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

بهسازان هاست

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi