بهینه سازی وردپرس با افزونه W3 Total Cache

افزونه W3 Total Cache یکی از بهترین افزونه های ایجاد Cache برای وردپرس است. وردپرس برای هر بار نمایش یک صفحه باید به دیتابیس متصل شده و اطلاعات آن صفحه را فراخوانی کند و این در بازدید های بالا مشکل مصرف منابع ایجاد میکند. بهترین انتخاب برای افزایش سرعت سایت وردپرسی شما استفاده از قابلیت Cache وردپس است که با این کار با هر بار بازدید صفحات به صورت فایل html  و php روی هاست وردپرس شما ذخیره میشود و بازدید های بعدی بدون نیاز به اتصال به دیتابیس انجام شده و فایلهای ذخیره شده نمایش داده میشود که این کار سرعت سایت و مصرف منابع را به شکل چشمگیری افزایش میدهد.

دو افزونه بسیار خوب برای ایجاد Cache وردپرس وجود دارد. افزونه اول افزونه Super Cache است که سیستم کش ساده و سریع است و افزونه دوم W3 Total Cache است که امکانات حرفه ای تری دارد و تنظیمات آن هم پیشرفته تر است و حتی قابلیت ایجاد صفحه ارور 404 error not found pages هم به صورت کش شده و استاتیک دارا است.

لازم به ذکر است تنها مشکل W3 Total Cache این است که با وردپرس Multisite کار نمیکند و برای وردپرس Multisite باید از افزونه Super Cache استفاده کنید.

آموزش بهینه سازی وردپرس با افزونه W3 Total Cache :

ابتدا وارد داشبورد وردپرس شوید.

در منوهای سمت راست روی افزونه ها کلیک کنید و بعد زیر منوی افزودن را بزنید.

در باکس جستجوی افزونه W3 Total Cache را جستجو کنید.

در لیست افزونه ها افزونه W3 Total Cache ساخته شده توسط Frederick Townes را پیدا کرده و روی دکمه هم اکنون نصب کن کلیک کنید.

پس از نصب افزونه دکمه فعال کردن را بزنید.

W3 Total Cache

پس از فعال کردن در منوهای سمت راست و پایین صفحه منوی Performance ظاهر میشود. روی Performance رفته و زیر منوی General settings را کلیک کنید.

در این صفحه گزینه Enable روبروی موارد زیر را تیک بزنید و در آخر Save all settings را کلیک کنید.

Page Cache

Minify

Database Cache

Object Cache

Browser Cache

دوباره روی Performance بروید و اینبار Page Cache را کلیک کنید.

در این صفحه موارد زیر را تیک بزنید:

Cache home page

Cache feeds: site, categories, tags, comments

Cache 404 (not found) pages

Cache requests only for example.com hostname

Don't cache pages for logged in users

برای اطمینان از اینکه W3 Total Cache روی سایت شما فعال شده است یکبار صفحه اول سایت را رفرش نمایید و بعد دکمه CTRL+U را بزنید. اسکرول را پایین صفحه بیاورید تا کدهای زیر را پیدا کنید و اگر این کد ها نمایش داده شد یعنی W3 Total Cache فعال است.

W3 Total Cache

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi