برای عیب یابی وردپرس 2 روش مختلف وجود دارد که در این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد. این آموزش ها برای مواردی که سایت شما سنگین است، مصرف منابع سایت شما سریع پر می شود یا صفحه سفید نمایش داده می شود کاربرد دارد.

روش اول:

بهترین گزینه استفاده از ابزارهای خود وردپرس است. برای شروع در صورتی که از هاست با کنترل پنل سی پنل استفاده میکنید وارد پوشه public_html شوید و فایل wp-config.php را باز کنید. در پایین صفحه گزینه define('WP_DEBUG', false) را پیدا کنید. در این خط مطابق تصویر زیر false را به True تغییر دهید و صفحه را ذخیره نمایید.

تعمیر وردپرس

گزینه false را به true تنغییر دهید:

تعمیر وردپرس

پس از ذخیره یکبار با زدن دکمه f5 سایت خود را رفرش کنید و در این حالت ارور های سایت شما نمایش داده خواهد شد.

روش دوم:

در صورتی که از بهسازان هاست فضای میزبانی خود مخصوصا هاست وردپرس را خریداری کرده باشید ابزاری در سی پنل در اختیار شما قرار گرفته است به نام  MultiPHP INI Editor که با  استفاده از آن می توانید تنظیمات اصلی هاست خود را تغییر دهید. برای این کار ابتدا وارد MultiPHP INI Editor شوید و در منوی کشویی بالا آدرس دامنه خود را انتخاب نمایید.

عیب یابی وردپرس

در پایین صفحه تنظیماتی ظاهر میگردد. گزینه "display_errors" را پیدا کنید و روی disable روبروی آن کلیک کنید تا به Enabled تغییر یابد. و در آخر روی Save پایین صفحه کلیک کنید. حال با رفرش کردن صفحه ارور های سایت شما نمایش داده میشود و می توانید مشکل سایت خود را برطرف کنید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi