جهت نصب وردپرس ابتدا باید یک دیتابیس بسازیم تا بتوانیم نصب دیتابس را انجام دهیم.

در صورتی که از بهسازان هاست فضای میزبانی خود و بخصوص هاست وردپرس را خریداری کرده باشید این کار براحتی انجام می شود. برای این کار تنها کافیست وارد سی پنل شوید. در سی پنل گزینه MySQL® Database Wizard را بزنید و مراحل ساخت دیتابیس، ساخت یوزر و تعریف رمز و در آخر دادن مجوزها را به ترتیب زیر انجام دهید:

1) ساخت دیتابیس:

مطابق تصویر زیر در بخش مشخص شده نامی برای دیتابیس وارد کنید و دقت کنید که این نام باید با حروف انگلیسی آغاز شود و این نام می تواند تا 54 کاراکتر باشد. پس از وارد کردن نام دیتابیس روی دکمه Next Step کلیک کنید.

2) ساخت یوزر دیتابیس و رمز یوزر:

در این صفحه ابتدا نام یوزر را مطابق تصویر وارد کنید و دقت کنید این نام باید با حروف انگلیسی شروع شود و نهایتا 7 کاراکتر می تواند باشد. در پایین یک رمز قوی که ترکیب حروف کوچک و بزرگ و عدد و علامت هایی مثل & * / % باشد را وارد نمایید. این رمز برای تایید دوباره باید در ردیف آخر وارد شود. پس از وارد کردن نام دیتابیس روی دکمه Next Step کلیک کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه "Password generator" یک رمز بسیار قوی برای خود ایجاد نمایید.

3) ایجاد مجوز های دیتابیس:

در مرحله بعد با کلیک روی گزینه "ALL PRIVILEGES" همه مجوزهای لازم را به وردپرس برای کار با دیتابیس میدهید. پس از وارد کردن نام دیتابیس روی دکمه Next Step کلیک کنید. با این مراحل کلیه کارهای لازم انجام شده است.  دقت نمایید نام دیتابیس موقع نصب وردپرس را باید کامل به همراه _ وارد نمایید. برای مثال در صورتی که یوزر نیم هاست شما xyz است و نام دیتابیس را مثلا site وارد کرده اید نام دیتابیس شما "xyz_site" می شود و باید این را موقع نصب وردپرس وارد نمایید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi