ارز دیجیتالی پیمان

ارز دیجیتالی پیمان یک معادل برای ارزهای دیجیتالی همچون بیتکوین بوده و با استفاده از فناوری بلاک چین کار میکند. ارز دیجیتالی پیمان توسط شرکت ققنوس با همکاری بانک‌های پارسیان، پاسارگاد، ملی، ملت و با پشتوانه‌ی طلا معرفی شده است.  به گفته ولی الله فاطمی، مدیرعامل ققنوس و مجری این طرح بستر ققنوس به‌عنوان پلتفرم اقتصاد دیجیتال با کمک‌ بانک‌های ملت، ملی، پاسارگاد و پارسیان و هلدینگ‌های فناوری اطلاعات آن‌ها تولید شده است. هدف از اجرای این طرح توکنیزاسیون املاک و اموال مازاد بانک‌ها است، توکن اولیه براساس طلا صادر می‌شود و در ادامه فعالیت در سایر سرمایه‌های مالی دنبال خواهد شد.

محمد صمدی، معاون فنی ققنوس نیز اعلام کرد فعالیت شبکه‌ی ققنوس از هم‌اکنون آغاز شده و جزییات تراکنش‌ها به‌دلیل شفافیت بالا قابل رصد است.

یک میلیارد واحد از ارز دیجیتالی پیمان توزیع می‌شود؛ این شبکه چهار میزبان بانکی از جمله بانک‌های ملی، ملت، پاسارگاد و پارسیان و گروه توسن دارد که پشتوانه‌ی آن طلا است. با هماهنگی انجام‌شده دو کیلو طلا تأمین شده و قرار است براساس معادل طلا، پیمان در اختیار میزبانان عرضه شود.

مدیرعامل شرکت ققنوس و مجری این طرح :

هموطنان به‌زودی با استفاده از نرم‌افزارهایی که روی گوشی موبایل نصب می‌شود می‌توانند به‌سرعت و به‌سادگی واحدهایی از املاک مازاد بانک‌ها یا دارایی‌های با پشتوانه طلا را خرید و فروش کنند. هدف اصلی ما توکنایز کردن دارایی‌های ملکی به‌ویژه اموال مازاد بانک‌ها است که در فاز بعدی سایر دارایی‌های پولی و سرمایه‌ای را در برمی‌گیرد.  تفاوت توکن این است که می‌تواند در قالب کیف پول در اختیار مردم قرار گیرد و ما می‌خواهیم به‌ سرعت بخشیدن در نقل و انتقالات سرمایه‌ای، هیجان بیشتری را به مردم تزریق کنیم.


گفته شده به‌زودی فرابورس به‌عنوان ششمین میزبان به شبکه‌ی ققنوس وارد می‌شود و تفاهم اولیه‌ای صورت گرفته است.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi