معرفی دامنه Academy.

پسوند دامنه academy. ویژه موسسه های آموزشی، دانشگاه ها، مجتمع های آموزشی و آموزشگاه ها مناسب است. لازم نیست این موسسه حتما برای درس های مدرسه باشد و میتواند برای یک موسسه موسیقی یا حتی ورزشی مورد استفاده قرار گیرد. هر نهادی که بتواند از لفظ آکادمی برای خود استفاده کند می تواند از این دامنه استفاده کند.

معرفی دامنه STORE.

بهترین انتخاب پسوند دامنه برای وب سایت یک فروشگاه اینترنتی پسوند STORE. است. STORE به معنی فروشگاه است و مطمئنا اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید هیچ پسوندی بهتر از STORE. نمی تواند معرف فروشگاه اینترنتی شما باشد. STORE. بیانگر این است که این وب سایت جایی است که می توانید از آن خرید کنید و انتخاب چنین پسوند دامنه ای مطمئنا فروشگاه اینترنتی شما را از یک فروشگاه اینترنتی دیگر که دامنه com. دارد متمایز و برتر میسازد.

همچنین برای فروشگاه اینترنتی پسوند دیگری به نام shop. نیز وجود دارد که در لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری را مطالعه نمایید.

معرفی دامنه SHOP.

معرفی دامنه HOLDINGS.

پسوند HOLDINGS. ویژه شرکتهای بسیار بزرگی است که با نام هلدینگ در فارسی شناخته میشوند. معمولا شرکتهای هلدینگ در زمینه عمران، ساخت و ساز، سهام، اقتصاد و بازار فعال هستند. داشتن یک دامنه با پسوند HOLDINGS. بالاترین معرف برای یک اسم و برند شناخته شده به عنوان هلدینگ است و مطمئنا انتخاب پسوندهای دامنه com. یا co. برای یک هلدینگ بسیار کوچک است.

معرفی دامنه CENTER.

اگر قصد دارید سایتی برای یک مرکز ثبت کنید بهترین پسوند CENTER. است. CENTER به معنی مرکز می باشد و اگر سایتی برای مثلا یک مرکز خرید، پارک، مرکز مشاوره و دهها دسته بندی دیگر که مرکز هستند و می توانند برای خود سایتی با پسوند دامنه CENTER. برای خود ثبت کنند.

معرفی دامنه Asia.

برخی از شرکت ها زیمنه کاری آنها در سطح یک قاره است و برای شرکتهایی که در سطه قاره اسیا فعال میکنند پسوند دامنه Asia. تعریف شده است. انتخاب دامنه با پسوند Asia. عملا لول کاری آن سایت را بسیار بالا برده و اعتبار خوبی به آن میدهد.

معرفی دامنه CO.

یکی از بهترین پسوندهای دامنه جدیدی که ایجاد شده است پسوند دامنه CO. است. محبوب ترین پسوند دامنه جهان com. است و چون میلیونها دامنه با این پسوند ثبت شده است دیگر امکان انتخاب دامنه دلخواه شما عملا غیر ممکن شده است. به همین دلیل پسوند جدید به نام CO. ساهته شد که میتوان گفت حتی از com. هم بهتر و کوتاه تر است و دقیقا مخفف اصلی company است که در نوشتار با CO نوشته میشود. تنها تفاوت آن با com. قیمت بالاتر آن است.

از قدیم در دامنه های ملی کشورهای مختلف به صورت دو بخشی CO. استفاده میشده است ولی CO. خالی وجود نداشت. مثلا دامنه هایی مثل  co.uk, .co.in, .co.il, .co.jp یا co.ir. دامنه هایی بودند که به صورت دو بخشی به عنوان دامنه ملی استفاده میشدند.

معرفی دامنه MOBI.

بهترین راه برای معرفی سایت شما به کاربران برای اینکه بدانند سایت شما برای موبایل بهینه شده یا مربوط به موبایل است انتخاب پسوند MOBI. است. همچنین موتورهای جستجو همیشه به دنیال سایت هایی هستند که برای موبایل بهینه شده و بهترین نمایش را در موبایل خواهند داشت. انتخاب پسوند MOBI. نشان دهنده این است که سایت شما مخصوص موبایل است و کاربرانی که از موبایل برای دیدن سایت ها استفاده میکنند جذب سایت شما خواهند شد. حال اگر سایت شما در زمینه فروش موبایل یا خدمات موبایل باشد هیچ پسوندی بهتر از MOBI. برای شما نخواهد بود.

معرفی دامنه PRO.`

یکی از بهترین پسوند دامنه های جدیدی که معرفی شده است PRO. است. PRO مخفف "Professional" و به معنی حرفه ای است. اگر شما میدانید که در کار خود بهترین هستید و میخواهید این قابلیت خود را به رخ رقبای خود بکشید. بهترین کار راه اندازی یک سایت و ثبت دامنه خود با پسوند PRO. است.

در حال حاضر PRO. انتخاب اول سایت های خدمات فنی است. انتخاب دامنه PRO. باعث متمایز شدن شما از رقبای شما میشود و تنها با معرفی آدرس سایت خود به مشتری این پیام را به او خواهید داد که شما حرفه ای هستید و این یعنی نصف راه موفقیت در فروش طی شده است. مشتری همیشه به دنبال کسی است که در کار خود بهترین و حرفه ای باشد و PRO. به او این اطمینان را خواهد داد که شما را انتخاب کند.

معرفی دامنه BIZ.

دامنه با پسوند BIZ. برای معرفی شرکت تجاری و کسب و کار در هر اندازه ای ساخته شده است. اگر شما سایتی برای معرفی شرکت یا تجارت خود دارید دامنه BIZ. یک پسوند مناسب برای شما است. پسوند BIZ. یکی از پسوندهایی است که معمولا افرادی که میخواهند اسم دامنه آنعها توسط شخص دیگری ثبت نشود حتما در کنار com. و net. ثبت میشود.

پسوند BIZ. از سال 2001 برای ثبت معرفی و برای عموم آزاد شد و ICANN نیز آنرا تایید کرد.

معرفی دامنه SHOP.

پسوند دامنه SHOP. مخصوص فروشگاه های اینترتی است. SHOP به معنی فروشگاه و خرید کردن و مغازه است و به همین دلیل اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید و یا سایت شما درباره معرفی فروشگاه و مغازه شما است بهترین پسوندی که می توانید برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید SHOP. است.

امکانات ثبت دامنه های بین المللی

  • ثبت آنی دامنه
  • امکان ثبت بیش از 300 نوع دامنه
  • ثبت دامنه با بهترین قیمت ممکن
  • اطلاع رسانی خودکار تمدید دامنه از طریق ایمیل و پیامک
  • پنل حرفه ای برای مدیریت دامنه
  • امکان ثبت DNS برای دامنه
  • امکان تغییر مشخصات whois
  • امکان قفل کردن دامنه

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi