بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس را چگونه انتخاب کنیم؟ بهترین ملاک برای انتخاب بهترین هاست وردپرس این است که شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس آیا از تنظیمات لازم برای وردپرس اطلاع دارد و آیا آن تنظیمات روی سرور اعمال شده است؟ آیا منابع مورد نیاز برای اجرای بدون مشکل وردپرس در اختیار هر کاربر قرار میگیرد؟ آیا پشتیبانی شرکت میزبانی وب دانش و تجربه کافی برای ارائه راهنمایی و گاها حل مشکلات کاربران را دارد؟

اینها سوالهایی هستند که در هنگام خرید هاست وردپرس باید به آنها توجه نمایید و شرکت هاستینگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شرکت بهسازان هاست از سال 1385 خدمات خود را در زمینه میزبانی وب و بخصوص میزبانی وب سایت های وردپرسی آغاز نمود. در  طی این سالها صدها وب سایت طراحی شده با وردپرس روی سرور های شرکت فعال شده و تیم مدیریتی و پشتیبانی شرکت با انواع مشکلات، نیازها و راه کارهای افزایش راندمان وب سایت های وردپرسی آشنا شده و از این رو پلانی اختصاصی به نام هاست وردپرس را راه اندازی نمود. در این پلان بالاترین دسترسی ها، بالاترین منابع سخت افزاری و نرم افزاری، ایده آل ترین تنظیمات لازم در بخش های مختلف آپاچی، php، دیتابیس و تنظیمات امنیتی برای این پلان هاست وردپرس اختصاص داده شد تا از زمانی که وب سایت راه اندازی می شود تا زمانی که سایت زیر بار بازدید بالا قرار میگیرد کوچکترین اختلالی در روند اجرای کار ایجاد نشود.

خوشبختانه مشتریان راضی ما گواه این مدعا هستند و حتی با اضافه شدن سایر رقبا شاهد گسترش استقبال کاربران از پلان هاست وردپرس بهسازان هاست هستیم.

خدماتی که به مشتریان هاست وردپرس بهسازان هاست ارائه میگردد تقریبا می توان گفت بی مانند بوده و شما بدون نیاز به داشتن هر گونه اطلاعات فنی در مورد نصب و فعال سازی هاست وردپرس تنها کافیست هاست خود را خریداری نمایید تا هاست به صورت آنی ایجاد شده، با درخواست شما وردپرس به صورت رایگان برای شما نصب گردد، قالب دلخواه شما نصب گردد و شما تنها سایت خود را مدیریت کرده و توسعه دهید. در ادامه راه تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته در خدمت شما بوده و آماده پاسخگویی یا رفع مشکلات شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت ها و امکانات هاست وردپرس بهسازان هاست اینجا کلیک نمایید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi