هاست وردپرس چیست

هاست وردپرس چیست؟ هاست وردپرس یکی از خدمات تخصصی میزبانی وب سیستم های مدیریت محتوای بهسازان هاست می باشد. ما در این دسته بندی میزبانی وردپرس تنظیمات تخصصی سرور همچون تنظیمات آپاچی، میزان مجاز استفاده از رم، فعال بودن Keep alive، تایم اوت ها ، محدودیت تعداد کانکشن ها و ... را به گونه ای انجام داده ایم که سایت شما براحتی نصب، تنظیم و آماده استفاده شود این تنظیمات ایده آل بر اساس سالها تجربه و پشتیبانی صدها سایت حرفه ای وردپرس بدست آمده است. متخصصان ما این تنظیمات را به گونه ای انجام داده اند که کاربر سایت بالاترین راندمان و سرعت و همچنین کمترین خطا و محدودیت را در زمان کار با سایت خود تجربه نمایند.

بهسازان هاست از سال 1385 به صورت تخصصی اقدام به ارائه هاست وردپرس در ایران نموده است و این مدت بالای تجربه باعث شده است تا کوله باری از تجربه را در ارائه پشتیبانی حرفه ای برای شما به همراه داشته باشند.

از جمله خدماتی که به صورت رایگان در هاست وردپرس به شما ارائه میگردد می توان به نصب رایگان وردپرس، ارائه بیش از 70 قالب رایگان وردپرس، نصب را یگان قالب وردپرس و .. اشاره کرد که باعث می شود شما بدون هیچ نگرانی از مشکلات فنی و یا داشتن دانش لازم برای راه اندازی سایت وردپرس کار خود را شروع نمایید و تنها بر روی بروز رسانی و ارتقای سایت خود تمرکز نمایید.

جهت مشاهده قیمت ها و امکانات هاست وردپرس ارزان بهسازان هاست اینجا کلیک نمایید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi