خرید هاست وردپرس

خرید هاست وردپرس بهترین انتخاب هاست برای سایتهایی است که با وردپرس راه اندازی می شوند.

هاست وردپرس بهسازان هاست به گونه ای تنظیم شده است که شما بالاترین راندمان را در زمان استفاده از وردپرس خواهید داشت. خرید آنلاین و تحویل آنی هاست وردپرس، سامانه پیشرفته پشتیبانی کاربران ویژه خریدارن هاست وردپرس، سرور های مجهز به کنترل پنل محبوب سی پنل، استفاده از دیتاسنتر لیزوب جهت میزبانی هاست های وردپرس (بزرگترین دیتاسنتر اروپا)، سرور های مجهز به آنتی ویروس و ردیاب برنامه های مخرب، اسکن آنلاین سایت ها، فایروالهای آنتی DDOS سخت افزاری و نرم افزاری، نصب رایگان وردپرس، نصب رایگان قالب وردپرس، ارائه بیش از 70 قالب رایگان وردپرس و نصب و تحویل رایگان آنها، ابزار رایگان سئو، نصب قالب هایی که از جای دیگری خریداری یا دانلود کرده اید تنها بخشی از خدمات ارزنده ارائه شده به شما در صورت خرید هاست های وردپرس خواهید بود.

شعار شرکت بهسازان هاست "بهینه جهانی شوید است" و این یعنی برای خرید هاست تنها به قیمت اکتفا نکنید و هاستی را انتخاب کنید که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار داده و در ادامه راه دچار مشکل نشوید.

ما همواره در کنار شما خواهیم بود و تا زمان جلب رضایت کامل شما تلاش خواهیم کرد.

جهت خرید هاست وردپرس اینجا کلیک نمایید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi