انتقال دامنه دو حالت دارد یا انتقال دامنه به بهسازان هاست است یا انتقال از بهسازان هاست به شرکت یا شخصی دیگر و در کل فرآیندی زمانبر و نیازمند همکاری مالک فعلی و مالک جدید دامنه است تا کار انتقال دامنه انجام گیرد. دامنه های ملی (ir , co.ir , net.ir , ...) روند کاملا اختصاصی برای انتقال دامنه دارند. دامنه های بین المللی (com , net , org , ...) نیز فرآیند جداگانه ای برای انتقال دامنه دارند.

برای انتقال همه دامنه های ملی و بین المللی چیزی به نام "کد انتقال (EPP Code)" نیاز است که باید قبل از اقدام به انتقال دامنه این کد را از داخل پنل کاربری (در صورت وجود چنین امکانی)  و یا از مدیر فعلی دامنه (شرکت ثبت کننده دامنه) دریافت نمایید.

آموزش انتقال دامنه های ملی و بین المللی به بهسازان هاست:

برای انتقال دامنه های بین المللی به بهسازان هاست از منوی دامنه ها و زیر منوی "انتقال دامنه به ما" را کلیک نمایید. در صفحه جدید آدرس دامنه را بنویسید و پسوند آنرا انتخاب نمایید. پس از چک کردن سیتم به شما اطلاع داده می شود که می توانیم دامنه را منتقل نماییم. روی دکمه "ادامه" کلیک نمایید تا در مرحله بعد کد انتقال که قبلا از مدیر فعلی دامنه دریافت کردید را وارد نمایید و همچنین مشخصات DNS که مد نظر شماست و می خواهید پس از انتقال روی آن DNS ها دامنه تنظیم شود را بنویسید و دکمه "ادامه" را کلیک نماید. در صفحه بعد دکمه "پرداخت نهایی" را کلیک نمایید تا فاکتور صادر گردد و بتوانید پرداخت خود را انجام دهید.

مشخصات whois دامنه را چک نمایید و در صورتی که دامنه در شرکتی غیر از Onlinenic ثبت شده باشد با انجام عملیات بالا ایمیلی برای مدیر فعلی دامنه (ایمیلی که به عنوان Admin برای دامنه تعریف شده است) ارسال می شود که در آن لینک تاییدیه انتقال دامنه وجود دارد و با استفاده از آن لینک عملیات انتقال تایید می شود و  ظرف 7 تا 10 روز کاری دامنه به پنل شرکت بهسازان هاست منتقل میگردد.

اگر دامنه در سایت onlinenic.com ثبت شده است تنها کافیست به مدیر فعلی دامنه (شرکت ثبت کننده دامنه) درخواست دهید تا دامنه را به شناسه 565108 منتقل نماید. در این صورت ایمیلی برای ما ارسال خواهد شد که با استفاده از این ایمیل می توانیم انتقال دامنه را تایید نماییم و با تایید ما ظرف 72 ساعت کاری بین المللی دامنه به پنل شرکت بهسازان هاست منتقل میگردد.

 آموزش انتقال دامنه های بین المللی از بهسازان هاست به شخص یا شرکتی دیگر:

برای انتقال دامنه های بین المللی از بهسازان هاست به شخص یا شرکتی دیگر ابتدا از داخل پنل کاربری خود منوی دامنه ها و زیر منوی "دامنه های من"  را کلیک نمایید. دامنه ای که تمایل دارید تا آنرا منتقل نمایید را انتخاب نمایید. در منوی سمت چپ گزینه " دریافت کد انتقال یا EPP دامنه " را کلیک نمایید. در صفحه جدید کد EPP شما نمایش داده می شود. مراحل بعدی انتقال دامنه بستگی به نوع روش کاری شرکت جدید خواهد داشت که باید از شرکت جدید سوال نمایید ولی در هر صورت به کد انتقال نیاز پیدا خواهید کرد. در صورتی که شرکت جدید دامنه های خود را در سایت onlinenic.com ثبت می نماید تنها کافیست شناسه آن شرکت در سایت onlinenic را گرفته و به ما اعلام نمایید تا ما دامنه را به حساب آن شرکت منتقل نماییم.

آموزش انتقال دامنه ملی از بهسازان هاست به شخصی دیگر:

1) وارد حساب کاربری خود در سایت nic.ir شوید .
2) وارد بخش " مشخصه های شناسه " شوید.
3) در این بخش گزینه های "صاحب امتیاز" و "رابط اداری" را با گزینه های خودم و نمایندگان تنظیم نمایید.
4) در سایت بهسازان هاست از منوی "دامنه" گزینه "انتقال دامنه" را کلیک نمایید و مراحل خرید را انجام دهید.
5) در پایان سفارش در بخش توضیحات سفارش نیک هندل جدید را درج نمایید.
6) پس از پرداخت وجه در انتها منتظر تایید شدن وضعیت سفارش توسط کارشناسان فروش ما باشید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi