برای تمدید دامنه دو روش وجود دارد. روش اول پرداخت فاکتور صادر شده از داخل پنل کاربری و روش دوم اقدام از طریق منوی تمدید دامنه.

روش اول: پرداخت فاکتور صادر شده:

برای پرداخت فاکتور تمدید دامنه ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و از منوی مالی زیر منوی "صورتحساب ها" را انتخاب نمایید. در صفحه جدید لیست فاکتور هایی که برای شما توسط سیستم صادر شده است را مشاهده میکنید. با کلیک روی هر کدام می توانید جزئیات فاکتور را مشاهده نمایید و با پرداخت فاکتور دامنه شما به صورت خودکار تمدید می شود.

روش دوم: اقدام از طریق منوی تمدید دامنه:

 برای تمدید دامنه از منوی دامنه ها زیر منوی "تمدید دامنه ها" را کلیک نمایید. در صفحه جدید لیست دامنه های خود را می توانید مشاهده نمایید. باکس سمت راست هر کدام را که قصد دارید تمدید نمایید کلیک نمایید و در پایین دکمه "سفارش دهید" را کلیک نمایید. در صفحه جدید گزینه "پرداخت نهایی" را کلیک نمایید تا فاکتور صادر گردد و بتوانید پرداخت نمایید.

ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت انواع دامنه ملی، دامنه بین المللی، دامنه فارسی و پسوندهای جدید دامنه

طراحی سایت

طراحی سایت

می توانیم برای شما طراحی اختصاصی انجام دهیم با گارانتی و پشتیبانی حرفه ای

میزبانی وب

میزبانی وب

هاست لینوکس، هاست نامحدود، هاست وردپرس، جوملا و هاست سی پنل

نمادهای اعتماد به بهسازان هاست

بهسازان فناوران داده نگار به شماره ثبت 549875 (بهسازان هاست) جزو معدود وب سایتهای هاستینگ و طراحی وب سایت کشور می باشد که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، دارای نشان ملی ثبت از ستاد ساماندهی وب سایت ها و دارای نماد اعتماد الکترونکی از وزارت صنعت می باشد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی

نظام صنفی رایانه ای استان تهران

logo-samandehi